שיווק במדיה חברתית

למה אנחנו צריכים את זה?

אם הגעתם לפה סימן שהבנתם שיש לכם טיפה יותר ממוצר ביד ואתם למעשה מחזיקים במותג. אך על מנת להפוך למותג גם בעיניי אנשים אחרים עליכם להבין שיש משקל רב לעניין השיווק של המוצר שלכם.

אחת שיטות השיווק הפופולריות ביותר של המאה ה- 21 היא שיטת השיווק באמצעות מדיה חברתית. מדובר למעשה בשיטת שיווק אשר פוגשת אותנו בכל מקום בחיים – כאשר אנחנו גולשים בפייסבוק, אינסטגרם, טיקטוק ואפילו שומעים שירים ביוטיוב.

קהל יעד רב נמצא באותם רשתות חברתיות וצמא למידע וידע, כאשר אנו עושים שיווק במדיה חברתית בצורה נכונה אנו יכולים להגדיל את כמות המעורבות, החשיפות, הפניות והמכירות החודשיות שלנו בצורה משמעותית!

זה הזמן לצאת למסע אחורה בזמן

לפני שאנחנו ממשיכים לדבר על העתיד, זה הזמן שלנו לחזור למסע אחורה בזמן – זוכרים שפתחתם את העסק שלכם לפני מספר שנים? אז עולם השיווק הדיגיטלי היה עוד בחיתולים ולא ידעו איך להפוך כל גולש פוטנציאלי ללקוח.

באותה התקופה הייתם משקיעים את מרבית כספי השיווק שלכם בכתבות ומודעות שונות בעיתונים ומקומונים, שלטי חוצות ופליירים(זוכרים את הילדים שהיו מחלקים את אותם פליירים במדרחוב?).

אנו נוהגים לכנות את שיטת השיווק הזו כשיטה המסורתית, למעשה היינו מחלקים מאות פליירים כאשר אנו לא יודעים אם אחד מן האנשים שקיבל את אותו פלייר הוא לקוח פוטנציאלי, בגדול ירינו לכל הכיוונים.

היום, אנחנו כבר לא חייבים לירות לכל הכיוונים ובאמצעות שיווק במדיה חברתית לדוגמת – פייסבוק, אינסטגרם, טיקטוק ויוטיוב אנו יכולים לטרגט ולהגיע אל קהלי היעד שלנו בצורה הטובה ביותר ובמינימום תקציב.

להתחבר ללקוח: להיות חלק מן הרשת החברתית

לפני שאנחנו ממשיכים לדבר על העתיד, זה הזמן שלנו לחזור למסע אחורה בזמן – זוכרים שפתחתם את העסק שלכם לפני מספר שנים? אז עולם השיווק הדיגיטלי היה עוד בחיתולים ולא ידעו איך להפוך כל גולש פוטנציאלי ללקוח.

באותה התקופה הייתם משקיעים את מרבית כספי השיווק שלכם בכתבות ומודעות שונות בעיתונים ומקומונים, שלטי חוצות ופליירים(זוכרים את הילדים שהיו מחלקים את אותם פליירים במדרחוב?).

אנו נוהגים לכנות את שיטת השיווק הזו כשיטה המסורתית, למעשה היינו מחלקים מאות פליירים כאשר אנו לא יודעים אם אחד מן האנשים שקיבל את אותו פלייר הוא לקוח פוטנציאלי, בגדול ירינו לכל הכיוונים.

היום, אנחנו כבר לא חייבים לירות לכל הכיוונים ובאמצעות שיווק במדיה חברתית לדוגמת – פייסבוק, אינסטגרם, טיקטוק ויוטיוב אנו יכולים לטרגט ולהגיע אל קהלי היעד שלנו בצורה הטובה ביותר ובמינימום תקציב.

אם אתה לא שם אתה לא קיים: מה הם היתרונות של שיווק ברשתות חברתיות?

אנו מאמינים שזו לא הפעם הראשונה ששמעתם את המשפט הזה על עולם האינטרנט והשיווק, אם אתם לא שם אתם לגמרי לא קיימים. אגב, זה לא מיתוס.

כאשר אנחנו משווקים את המוצר שלנו ברשתות חברתיות אנו נהנים מיתרונות רבים:

חשיפה גבוהה יותר למוצר שלנו

שיווק ברשת החברתית נותן נפח גדול יותר למוצר שלנו, באמצעות שיווק נכון ברשתות חברתית נוכל לגרום לקהלי יעד רבים להכיר את המוצר שלנו. האלגוריתמים של הרשתות יודעים להתאים כל מוצר לכל לקוח, מה שמבטיח לכם חשיפה איכותית.

מפסיקים לירות לכל הכיוונים

פעם היינו יורים לכל הכיוונים, פליירים, שלטי חוצות ואפילו שיחות טלפון מטרידות באמצע היום.

עכשיו זה הזמן שלנו לשכוח מכל השיטות המסורתיות האלו ולפעול בצורה של המאה ה – 21. באמצעות שיווק במדיה חברתית אנו יכולים לבחור במדויק מה הם קהלי היעד שלנו, ערים, אזורים, גילאים, תחומי עניין, מצב משפחתי ועוד!

בונים קשר איכותי, אמין ויציב

היום כמעט כל עסק מנהל דף עסקי או קבוצה בבעלותו. כאשר אנחנו מנהלים דף עסקי יש את עשרת הדברות של עשה ואל תעשה בעולם התוכן והשיווק.

כאשר אנו עובדים עם בעל מקצוע ומנהלים את הדף בצורה נכונה, שומרים על קשר רציף נכון ואמיתי אל מול הלקוחות שלנו אנו מצליחים לתחזק ולשמר לקוחות קיימים ואף לגרום ללקוחות חדשים להצטרף אלינו!

מקום לניסוי וטעיה

היום הכל עובד לפי גרפים ודוחו"ת. לכן כאשר אנו יוצרים קמפיין מסוים אנו יכולים לראות נתונים מלאים אודות היקפי חשיפה, מעורבויות, המרות ולתקן בהתאם.

למעשה מדובר באחד הכלים השיווקים הטובים ביותר כאשר נמצא בצד השני אדם שיודע להשתמש בכל המידע שניתן לו לבנייה חכמה יותר.

שיווק במדיה החברתית: נמצאים איתכם בכל מקום

אנו מאמינים שצריכים להתייחס אל תהליך שיווק כמו שמתייחסים אל תינוק. הקמפיין לאט לאט יוצא אל העולם, צריך לקבל מעט חום ואהבה, הכוונה, ניסוי וטעיה עד לשלב בו הילד או המותג במקרה שלנו פורס כנפיים ומתחיל לכבוש כל פסגה בדרך.

חברתנו מתמחה בשיווק במדיה החברתית, ניהול קמפיינים אורגניים וממומנים, ניהול דפים עסקיים ומתן ייעוץ מקיף בכל עולם הרשתות.

זה הזמן שלכם לעבור לקדמת הבמה ולהפוך את המוצר שלכם למוצר שכל אחד יכיר. אנחנו מחכים לשיחה!