קידום ממומן - PPC
זה הזמן שלכם להיות בחזית
כאשר אנחנו מדברים על עולם האינטרנט והשיווק אנו מגלים שישנם עשרות שיטות שונות בהן אנו יכולים לשווק אותנו ואת המוצרים שלנו. אחת השיטות השכיחות, המסורתיות והפופולריות ביותר היא קידום ממומן.
באמצעות קידום ממומן אנו יכולים להריץ שירות או מוצר בזמן קצר דרך חשיפה גבוהה ללקוחות פוטנציאליים באופן כמה שיותר מהיר. קידום ממומן נעשה לפי מטרות ותקציב ונחשב למלאכת מחשבת של ממש הדורשת איש מקצוע מיומן לשם תפעול איכותי של המערך.
לפני הכל, נתחיל בהגדרות: מהו קידום ממומן?
אנו מאמינים שלא הגעתם לפה סתם, אם הגעתם לפה סביר להניח שחבר או בעל חברת דיגיטל המליץ לכם לעשות קידום ממומן, מה שנקרא בשפה המקצועית PPC.
קידום ממומן היא שיטת פרסום אשר עושה שימוש בפלטפורמות כמו Google Ads, פייסבוק וטאבולה.
ומאפשרת לנו להציג תמונות, באנרים ומודעות אשר מופיעות בפני גולשים רלוונטים בגוגל, בפייסבוק או אפילו באתרים רלוונטים לנישה בה אנו רוצים לקדם את המוצר שלנו.
קידום ממומן היא מלאכת מחשבת של ממש וכך אנו גם ממליצים להתייחס אליה, מיותר לציין שאם תנסו להעמיד קמפיין איכותי לבדכם תמצאו את עצמכם מבזבזים מאות שקלים על פניות לא איכותיות או לחילופין טרגוטים לא נכונים.
לכן ההמלצה שלנו היא להיעזר בעל מקצוע אשר יוכל לעזור לנו להוציא את המירב מן המודעה שלנו.
PPC נחשבת כיום לאחת מן השיטות המועדפות והשכיחות ביותר בקרב בעלי עסקים מאחר ובאמצעותה ניתן להגיע בטווח המהיר אל לקוחות פוטנציאליים אשר יראו אותנו במקומות הראשונים במנועי החיפוש. ואתם? תשלמו אך ורק על ההקלקות.
קידום ממומן: למה למעשה אנחנו צריכים אותו?
באמצעות קידום ממומן אנו יכולים לקדם את עצמנו או לחילופין מוצר שלנו בזמן קצר ביותר דרך כדי הגעה לתוצאות מירביות. למעשה, כבר מהיום הראשון ניתן יהיה לראות תגמול להשקעה שלנו.
יחד עם זאת, כאשר אנחנו מדברים על קידום ממומן יש אין ספור פרמטרים שהופכים אותו לבחירה המושלמת ביותר עבור רוב בעלי העסקים:
נתונים סטטיסטיים - אתם לא משלמים על חתול בשק
באמצעות כלים ייעודים ניתן לראות סטטיסטיקות, כמות חיפושים חודשית של ילת מפתח מסוימת ועוד. כל אלו עוזרים לכם לקדם את עצמכם בצורה נכונה ובשקיפות מלאה. כי בינינו, מי לא אוהב שקיפות?
מנהלים את התקציב בצורה נכונה
כמו שכבר הצלחתם להבין PPC (Pey Per Click) – היא שיטה של קידום ממומן בה אתם משלמים אך ורק על מספר ההקלקות במודעה.
כמו כן, ניתן להגדיר תקציב יומי/שבועי/חודשי אשר מוקדש לקמפיין כך תוכלו לנהל את התקציב שלכם בצורה נכונה.
לירות לכל הכיוונים: קידום מספר רב של מילות מפתח
בשונה מקידום אורגני בו אנו מתקדמים במספר קטן של מילות מפתח, כאשר אנחנו מדברים על קידום ממומן אנו יכולים להשתמש במספר רחב של ביטוים ומילות מפתח ללא הגבלה.
קידום ממומן: אם כבר עושים, אז נכון!
כמו שכבר הצלחתם להבין קידום ממומן הוא מלאכת מחשבת של ממש, כך אנחנו גם אמורים להתייחס אליו. כאשר אנחנו ניגשים אל לוח הקמפיינים לבדנו אנו רואים אין ספור קיצורים באנגלית, מילים שלא מובנות לנו וגרפים שאנחנו לא ממש סגורים על מה הם אומרים.
לכן, לפני שאתם מתחילים לבזבז את כל הכסף שלכם על חוסר ידע, אנו ממליצים לכם להיעזר בבעל מקצוע אשר יודע לטרגט בצורה נכונה את המטרות שלכם ולהביא את המודעה שלכם אל קהלים נכונים במינימום מחיר לקליק.
עבודה ללא בעל מקצוע יכולה לעלות לכם בזמן רב במקרה הטוב, ובאבדן גדול של כסף במקרה הרע. אין ספק שקידום ממומן היא הבחירה הרלוונטית ביותר לריצות קצרות ולאנשים אשר רוצים לקדם את המוצר שלכם במינימום זמן ויעילות.
בחרו נכון: בחרו E.N.A
אם אנחנו כבר בלופ של בחירות נכונות מזל שאתם כאן איתנו. המומחים של E.N.A בעל ניסיון נרחב בעולמות השיווק הדיגיטל ומזמינים אתכם להצטרף אל חוג לקוחותינו.
אנו מאמינים בשקיפות מירבית ומזמינים אתכם לקדם ולהתקדם יחד עם ניהול נכון של פרויקט הקידום שלכם.
למה אתם מחכים? אנחנו כבר בצד השני של הקו!